zaterdag 25 augustus 2012

(Kinder) drukkerarmband

Haayy,

Iedereen kent ze wel of heeft ze wel eens gezien, drukker armbanden! Drukker armbanden zijn leren armbanden met drukkers die je kunt verwisselen. Er zijn niet alleen armbanden, maar ook dubbelen armbanden, riemen, ringen en kettingen. Je hebt ook XL drukkers.
Ik was heel lang op zoek naar redelijke goedkope drukker armbanden en toen kwam ik bij deze uit.





Deze armabanden zijn van www.monja-webshop.nl Bij deze ga ik binnenkort mijn armband kopen. Alleen waren de zwarte op en die komen volgende week pas weer binnen dus ik moet nog eventjes wachten. Op deze site heb ik ook veel verschillende zoals je ziet. Je hebt fel gekleurde, dierenprint en zelfs met vacht! De totale lengte is 19 cm en als je hem om hebt is ie 15.5 - 17 cm Op monja-webshop zijn ze ook niet erg duur.
Op deze website heb je ook een aantal leuke drukkers.

Er zijn nog veel meer en verschillende drukkers. Ik ga in het midden een felle drukker doen en de andere 2 zilveren, zo zit er ook een beetje kleur in.

Anderen site's waar je ook drukkerarmbanden kunt kopen:
www.fokado.nl
www.jidoshop.nl
www.desir.nl
www.idhuna.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten