donderdag 16 augustus 2012

Twitter ruzie, sterren schelden elkaar verrot!

heeyy,

ik heb een abbonoment op de stars, een tijdschrijft over love en life van sterren. www.stars-online.nl
En deze maand stond er me toch er toch iets leuks in! Twitter ruzie's. hier komen er een paar:

Ciara vs Rihanna

There's only room for one R & B diva, vinden rihanna en ciara. Die laatst begon met stoken toen ze in een televisie programma onthulde dat riri haar had genegeerd op een feestje. Daarop gebruikte de where have you been- zangeres direct haar twitteraccount om digitaal haar klauwtjes uit te slaan: 'o sorry, ben ik je vergeten fooi te geven?'Ciara liet natuurlijk niet over zich heen lopen: 'trust me, je wilt me niet tegenkomen, op of naast het podium.' Riri's reply: veel succes met het boeken van dat podium, dan! pure comedy, aldus ciara
Is het opgelost?
Totally. rihanna zette het eerste stapje door te tweeten: ciara baby, i love you girl! je hebt mijn gevoelens behoorlijk gekwetst met je uitspraak op tv, daarom reageerde ik zo. so sorry! ciara accepteerde riri's excuses meteen.
Ik vind rihanna's nieuwe haar erg cool ;p

Nicki minaj vs lil'kim



Nicki minaj is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, en dat komt zeker naar voren in haar pittige tweets. Toen in 2011 bekend werd dat osama bin laden dood was, twitterde nicki: lil'kim, you're next. Very friendly... De tweet werd snel verwijderd, maar kim kwam er toch achter en bombardeerde nicki's twitter met tegenaanvallen. welke b*tch tweet some sh*t en verwijderd het dan? je bent goedkoop met je pruiken van 10 dollar.
is het opgelost?
Not at all. De ladies blijven commentaar op elkaar leveren. Toen nicki in juni werd gespot met kims aartsrivale, rapster foxy brown, gooide kim haar twitteraccountvol met beschuldigingen richting nicki: Monkey see, monkey do. Open jullie ogen mensen! ze is een copycat en niet oprecht in wat ze doet. het wachten is nu op nicki's next move.


Christina vs adam

Vergeleken met andere twitter-fights is die van christina aguilera en haar voice-collega en maroon 5-frontman adam levine redelijk onschuldig, maar een steekje onder water werd zeker uitgedeeld. Vorig jaar tweette adam dat hij celebrity fragrances maar onzin vind: ze zouden verbannen moeten worden. en guess who er volgende jaar met een eigen luchtje komt? Yep, adam himself. Christina heeft blijkbaar een olifantengeheugen, want ze herinnerde zich adams tweet maar al te goed: hey adam, wat er in een jaar wel niet kan gebeuren... welcome to the celebrity fragrance family.
is het opgelost?
Adam kon christina's plagerijtje wel waarderen en de twee zijn gelukkig nog good friends. Toch wilde adam zijn opvallende career move verantwoorden: ik vind celebrity geurtjes nog steeds vreslijk, voor honderd procent. maar ik hou van fashion en ik denk dat een eigen geur best cool kan zijn, als je het tenminsten goed doet. and it's my goal tot do it properly

Dit waren  3 van de 6 ruzie's. De 3 andere waren: perez vs everbody, rihanna vs karrueche en miley vs justing (gaston). Deze ruzie en nog andere leuke dingen kun je lezen in stars!

xxx Luuke

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten